onsdag 26 februari 2014

Full rulle..

En sån dag.
Full rulle hela dagen stort sett min lediga dag.
Varit hos andra svägerskan idag så kusinerna kunde leka.
Lunch och fruktsallad.
Sedan hem och laga sprödbakad fisk,mos och sås o brocoli.
Sedan bänkat oss framför mästerkockarna.
Nu är jag slut.
Mår ofta illa på kvällarna just nu.
Varför gör jag det?


Är så nyfiken på hur bebisen kommer se ut.
Kommer den vara lik mig eller T?
Kommer den vara lik sin storebror W?
Så spännande.
Men många veckor kvar innan man får reda på det.
Kära lilla barn i magen.
Trodde aldrig jag skulle bli så glad över att få känna dina sparkar.
De är så magiskt.
Tycker så synd om människor som verkligen försöker få barn som inte kan.
Barn är en gåva.

God natt!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Sv. Jaa, visst är dom fina!! Jag vill själv ha mörkblåa handdukar från Lexington men det får bli i sommarstugan som vi bygger för här hemma passar dom tyvärr inte :(

Lotta sa...

Sv. Jaa, visst är dom fina!! Jag vill själv ha mörkblåa handdukar från Lexington men det får bli i sommarstugan som vi bygger för här hemma passar dom tyvärr inte :(