onsdag 1 juli 2015

Cykeltur runt sjön..

Vilken fin dag det har varit här.
Nu är det verkligen sommar.
Hoppas det håller i sig nu i sommarvärmen.
Vad har ni gjort idag då?
Idag har jag varit hos min mormor och morfar i deras sommarstuga.
Jag och Felix åkte dit.
Fikade och hämtade lite möbler.

Sen har vi varit i Sala och gjort lite saker.
Handlat mat med mera.


Vi tog en cykeltur runt sjön jag och storsonen.
Vet inte hur långt det är för det kollade jag inte.
Men det är en rejäl bit att trampa och duktig son man har.
Börjar hemma vid oss åker mot Molnebo, mot By och igenom skogen runt om Nordsjö och sedan Vansjö där vi bor.
Oj,så det gick...
Det tog ju sin lilla tid då vi stannade och prata på vägen med våra vänner med :)

 

Ser ni så fint det är...
Allt vackra...
Klarblåhimmel,åkrar,sjön,blommor,kossor,hästar,djur,skog med mera.
Alltså bara älskar livet när det är så här bra..
Man blir glad eller hur :)


Mja,nu blir det dock sängen..
Lite siesta innan sängen ;)

Kram

2 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Mysigt :) kram

Villa Ell sa...

Dina bilder är verkligen sooooommar!! jag hoppas verkligen värmen håller i...
Vilken mysig stund på tu man hand med stora killen, dom stunderna behövs ibland...
Jag jobbar en vecka till.. sen så!

Kram Sandra