måndag 4 april 2016

De blev visst bloggtorka...

Hej, de blev lite lätt bloggtorka.
Eller en hel del att göra så att säga.
Sen har jag inte mått så bra.
Haft mensvärk varje dag,varit trött,inte haft någon stor aptit..
Kanske börja ordna upp sig? :)


I helgen hade vi det lite mysigt.
William hade längtat efter att göra planka och efterrätt.
Så vi slog till på det och gjorde en god planka.
Efterrätten blev en klassisk kladdkaka.
Men kände mig hänig hela helgen typ till och från så inte mycket knop gjort.
Ibland funderar jag om de skulle vara något fel på mig?
Min andra halva säger att de bara är trötthet och lingonvecka ;) 




Tvättstugan går framåt också.
Alltid kul att se resultat för varje dag :)
Man blir alltid glad att titta in på vad det sysslar med.
Duktiga hantverkare man har :)





Ja,idag var det måndag.
Klev upp med sonen och kasta mig i säng igen.
Felix vaknade nio.
Man är alltid så seg på måndagar.
William han är den där snabba på morgonen.
Brandman skulle nog passa honom ;)
Hoppas att han inte blir så tonårstrött när han kommer i den åldern som hans mamma...




Nej,ska ta Ipren mot värken,städa upp helgen,och äta en god frulle med mini! 

Inga kommentarer: