tisdag 2 augusti 2016

Tvättstugeprojeket...

Vi fortsätter med tvättstugan... Eller jag tar hand om sonen medans dom andra fixar 😊👍🏼 Gud vad detta kommer bli bra.
Jag fick då inte hjälpa till och montera 😂😉 men torka upp dammet på golvet fick jag göra.



Lchf kosten är igång igen på mitt sätt... Hoppas de blir bra denna gång.
Matsockret är inte alltid lätt att hålla sig borta ifrån. Godis och snask är lättare att hålla mig ifrån faktiskt.. 👍🏼
Gjorde min mammas baconröra och toppa med parmesan ost... Som vi typ har på allt. Sen bladspenat och halloumi 😊 dom andra käka pasta.


Älskar mojito så de blev en sådan med 😄 älskar att ha dom i gamla glasburkar. Men helt klart ska man ha sockerlag i drinkar. Lätt att göra egen 👍🏼



Korv med vitkålsgratäng som jag älskar 💛



Titta in.... Inredningen börjar ta plats och jag bara ser när detta kommer bli klart.
Jag kommer bo här inne 😁😂

Inga kommentarer: