torsdag 29 juni 2017

Dagarna rusar

Imorse vaknade vi tidigt!
Jag drog iväg till Sala för att gå till frisören innan hon skulle på semester 💇🏽
Blir ju alltid nöjd.



Jag och William drog och besiktiga våran skåpbil här om dagen men den gick inte igenom 😐 och troligtvis för dyr att laga så vi kanske säljer den billigt och förhoppningsvis köper oss en bättre familjebil (så småningom)😀
Visserligen använder vi skåpbilen massor då vi besöker återvinningen ganska tätt☺️


Sen åkte vi in på sjukhusmöte som var intressant och allt går ju fort framåt💜
Älskade pappa ska få permis över natten på måndag och det tycker nog han är roligt.
Han är så duktig och stark!
Lika så vi barn och min mamma.
Vi har blivit mycket starkare igenom denna tiden 💖

Sen fick vi träffa lilla Valter.
Så himla fin, gullig och söt!
Verkar vara en snäll bebis ☺️😍
William sa igår att han ville ha ett lillasyskon bara sådär , hihi!
De trodde jag aldrig att han skulle säga 😉



Hela familjen tog en glass i stadsteädgården 💜 väldigt mysigt!


Väl hemma så var vi utomhus hela efm till sena kvällen och käkade pizza på våran kulle med en fin utsikt ☀️




Vart sugen på mojito så gjorde en med färska kryddorna🍃🌿 min favorit drink rakt igenom 😙



Har sen en tid drömmar om ett växthus med fina odlingslådor och rabatter som jag skulle vilja fixa ☺️
Hur har ni era växthus? Länka gärna era verk! 😀


Lite jordgubbar som lite gott🍓

Inga kommentarer: