måndag 14 april 2008



God morgon! Vaknade runt 10 idag, eller jag va uppe och mata William lite då och då. Hm, Wille sover inte alls bra längre. Han vaknar och jag tror han drömmer mardrömmar. Inatt vaknade han vid 2 och somnade om utan mat. Vaknade runt 4 och fick mat och ny blöja. Hm, de var inte alls 22-6 som förr. Men de kommer väl en vacker dag! Idag ska jag nog ut och gå med vagnen om jag inte måste göra lite nytta. Men vill egentligen börja när jag får en stegräknare då man kan skriva upp i en bok vad man har gått. Ska skriva vad jag äter om dagen också och vikt osv. De här ska bli spännande kul.

För övrigt så längtar jag efter sommar då man kan sitta ut, gå ut och bara njuta. Önskar de var sol, sol och sol. Sol så man får ha solbrillor på sig, lite kläder på sig! Och vara ute och få en fin bränna. Men man får stå ut ett tag till. Men de kommer gå kanon.. Man har iaf något att längta till.

Håller på skriver doplista, vilka som ska komma osv. Sens ka ju Tobbes 2 kusiner sjunga något.. Men vi vet inte riktigt vad. Tobbe vill ha "de vackraste" med cecilia vennersten så den ska vi ha.. Men ja hade velat haft "de finaste" med björn alfseius. Men de hade Anna på sitt dop. Vi får se vad vi tar. Men vi behöver tips om fina låtar som man kan ha. Även engelsk!!!!!!

Nej, nu ska jag kila.. Tobbe e ledig lite hur som helst. Dom har inga jobb på deras jobb. Mycket dårligt dock! Han skulle in och köpa golv på byggmax tror jag.. Vi får väl se.. Annars blir de bara mys..


Inga kommentarer: