tisdag 15 april 2008

promenad

Gårdagens blogg, måndag: solen sken riktigt skönt sådär vid 17-18 tiden. Jag tog vagen ut och Tobbe följde med. Vi gick en halvtimme så de var skönt. Lite friskt luft också. De kan vara bra att ha när man har haft huvudvärk hela dagen. Jag fick i mig lite mer mat igår kväll också så de gick bra. Huvudvärken släppte dirket efter alvedonen. Så de var också skönt. Imorrn (idag) blir de också promenad. Ska nog försöka gå en liten bit mer. På helerna ska vi försöka gå enda till Morgongåva om väder tillåter såklart. De ska bli kul att få röra på sig! Jag har längtar igäl mig till de.

Imorrn blir de nog en runda till stan (har sagt de varenda dag nu när tobbe har vart ledig) men jag har aldrig orkat eller haft tid. om jag har tid så ska ja åka in en sväng. kan va skönt att gå å lalla för sig själv. ska kolla på lite dopkläder som jag ska köpa. vill ha något som man kan anväda om och om igen. vi får se vad man hittar på. ska nog ta en sväng in på cancergrillen också. usch, låter hemskt att behöva säga så. vill få lite bränna iaf och de skulle vara skönt att få ligga och njuta, tänka på något annat och lyssna på musik.

å, sen åter till deklartionen.. hur och när ska man göra den? om mamma läser detta kan du väl skriva ett mejl om du ska hjälpa mig med denna? isf, ska man ha något viktigt papper med då som man har fått innan? och har inte fått något mejl ifrån Gabriella heller.. Skulle också behöva hjälp att skriva ett CV om du har tid, såklart? Hihi.. Vill ju kunna söka lite här i närheten också:)

Kramar Jannice

Inga kommentarer: