tisdag 15 april 2008

BRÄND!!!!!

en halvtimmes lantispromenad igår när solen lyste så fint! wille somnade dirket och de var så skönt att bara gå ut och prata jag och tobbe om allt mellan oss. lätta lite på "trycket" lite. sen skadar de inte med en promenad. de var så skönt att få kall och frisk luft. bättre än stan's äckliga luft. där barnen sitter i höjd med bilarnas avgaser. nej, då är då landet bättre. men visst så önskar man ibland att man bodde i uppsala. men jag vill inte att wille ska växa upp där.


usch, idag åkte jag in till uppsala för att sola. usch, vart helst sönderbränd och nu har jag en jävla frossa. tobbe har fått smörja in hela min kropp och jag har haft ont hela tiden. usch, de bränns. jag brukar aldrig bränna mig heller. men var på solpalatset och dom har ganska så nya solarium iaf. snuskigt ont gör de alltså. usch, ska smörja in mig innan nästa cancergrills besök. nu vill man absolut inte ens ha kläder på. de gör så jävla ont. fryser gör jag också.


wille somnade vid 22,30 och vaknade idag 4,30 ungefär. duktiga killen. idag somnade han vid 22. ska bli intressant när han vaknar imorrn mammas lilla plutt. imorrn kommer någon tjej ifrån kyrkan och ska gratta wille. jag och tobbe räknade ut hur många vi hade bjudit. ca 75 st. de är ganska mycket för ett dop bara. men om man vill välkommna wille så ska många komma.

Inga kommentarer: