söndag 20 april 2008

GRÄNBY!

HEJHEJ!!!!!!!!!!!!!!!


Jag köpte en ljus rosa "hannah belle" klännig idag som jag har tänkt jag ska ha på dopet. de är med möster på som är rosor. jättefin! ska väl ha ljusa eller svarta leggin till de och en kofta tror jag. vi får se hur de blir. den klänningen kommer jag iaf använda många ggr, men de blir premiär nu på dopet. tiden går fort. snart är de. känns som jag inte har någon koll alls. men de ska nog gå..


idag har william badat med tobbe i uffes och maries badkar. han tyckte de var jätteskojj. sprattlade med bena och var lycklig. man såg att han var nöjd min lilla plutt.. älska honom mest.. sen har jag och han legat och myst och snackat. han pratar hur mycket som helst nu. är jättekul! han har börjat med att suga på tummen mitt i maten nu med. busfrö.. hehe, mammas lilleman.. du betyder allt för mamma lilla wille..
på fredag skulle mamma komma till oss.. blir att möta mamma om de inte blir dårligt väder så hämtar tobbe henne vid bussen. han ska ju endå vara pappaledig och hemma.. på kvällen kommer min pappa också.. ska bli kul att träffas.. de tyckte tobbe också.. (då kan du ta med stegräknaren om du kommer komma ihåg de)? :) hihi..
imorrn blir de träning, städning och promenad.. om vädret tillåter.. annars blir de massor med träning och mys med lilla prutten.. hihi.. hur mysigt som helst ju. hehe.. nej, sova nu.. puss!





haha, på denna bild (sista) ser wille rädd ut från kameran. vilken blick alltså :)

Inga kommentarer: