söndag 20 april 2008

Söndag

Hej hopp! Idag har väl min dag vart hyfsat bra. Sov ut en stund på morgonen och Wille och Tobbe tittade på "skönheten & Odjuret" *haha*.. Vart en sen frukost och har ännu inte käkat någon lunch. Ska sätta igång att göra mat, men ska denenetivt passa på att hänga tvätten och duscha först. Sen blir de maten. Vi får se hur min dag kommer gå och sluta.. Hur mycket som helst..

Nästa helg ska Tobbe jobba. Han skulle jobba i Solna med ljud och ljus jobbet så han kan nog inte följa med till Knutby/Almunge för att fira Stefan. Så jag får åka dit på egen hand. Kanske kan följa med på fredag (för då skulle ni väl endå komma och hälsa på mor och far)? Vi får se hur de blir. De löser sig nog. Har ännu mera ett problem vad man ska köpa till Stefan. Ekonomin är ju inte så värst bra heller. Har iaf sparat en del nu. Men måste betala en räkning också. De blir nog bra med presenter. Huvudsaken tanken räknas. Haha, hoppas jag hittar något bra bara.. Sämst på presenter.

På Valborg vette tusan vad vi ska göra. Mitt och Tobbes kompispar och några andra ska ha en bjudning så vi får se hur de blir. Vem vet vi kanske bara stannar hemma annars. Måste fixa barnvakt om vi åker på de. Är ju lite taskigt att ta med honom dit, dom kanske har musik på.. Men vi får se hur de blir. De löser väl sig på något vis, annars får vi va hemma eller nått...

Nej, nu väntar duschen.. Sen hänga tvätt, göra mat och promenad.. HEJ!!!!!!

Inga kommentarer: