tisdag 29 april 2008

Converse skor till William



Hallå!!! Jag har beställt ett par converse skor till William som han ska få snart. Dom är as häftiga. Han ska va lika mamma. Hur söta som helst är dom. Lägtar tills dom kommer hem hit på posten. Å, vad söt han kommer bli i dom. Min lilla bebis! <3

Underbart väder idag med. Satt lite på träningscykeln men tror jag ska göra större premiär på min cykel som jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa. Har cyklat bara en liten stund på den annars. De är så himla fin! Nu kan ja börja cykla igen. Jippi. Hoppas de blir kanon väder nu i veckan bara. Imorrn blir de valborg. Då får man träffa vännerna. Ska bli så himla kul. Wille ska vara hos sin mormor och morfar. De kommer nog gå bra de. Han är ju så snäll och lättsköt. Hoppas han bara är de nu. Hihi. Nej, nu blir de nya tider på TV'n sen blir de ut och gå eller något. Ska storhandla idag med i Sala. Dom har större och mer varor. Jippi! Nej kila nu. Ha de fint. Puss

Inga kommentarer: