söndag 27 april 2008

Söndag


Hallå! Idag blir de till att åka hem, jag och William. Tobbe har jobbat ett jättelångt pass. Han åkte väl igår morse vid 8 och kom hem imorse. Fy vilket jobbarpass. Hoppas han hade mat med sig så han orkade med dagen. Annars hade han nog de jobbigt. William och jag har vart hos mamma och pappa här i Knutby. För stunden sover William utomhus. Han somnade 11,15 ungefär. Så vi får se när den lilla bebisen vaknar. Sover ju utomhus så då kan han sova hur länge som helst. Tror Tobbe kommer ikväll för att hämta mig och snart ska jag börja jobba varje fredag med. Ska bli kul att få en gång i veckan göra något annat. Då är ju Tobbe hemma med William så de kommer nog gå bra.. Jag hoppas de. Annars om de skulle va nått har han ju Hanna och Vivvi hemma på fredagar nu med så att.... Men jag tror han klarar de galant.. De blir nog bra.. Han fixar de dära..
Igår var jag och syrran,jessica in till stan. Vi shoppade osv.Jessica köpte kläder som hon skulle ha på dopet.. Sen så käkade vi på cupido. Jag köpte en spritflaska på systembolaget som jag och tobbe ska ha på valborg.. Sen köpte jag smink ifrån makeup store. Längtat att få köpa smink därifrån. Har ju så fina färger där. Men tyvärr matchar man inte i allt.. Man önksar att man skulle göra de, men icke sa nicke.. Hehe.. Men jag är nöjd med cockie och hot... =)




Nej, nu snart ska man kolla till William.. Han sover utomhus.. Ska packa också till hemgången..

Inga kommentarer: