lördag 26 april 2008

shopping, jobb & grillning

fick mejl ifrån min arbetsledare på fresenius kabi att jag ska börja jobba varje fredag,ev tordagar också. men vi får se hur de blir. ska höra av mig så snart så jag vet när jag får börja jobba. skulle vara jättebra om jag fick jobba på sommarn också. jag hoppas de kommer gå bra att åka ifrån william trots att de är skit svårt. jag älskar honom så mycket. kommer få ca 3200:- för 4 fredagar minus skatt. så de blir ca 2500? något sånt tror jag nog. ska bli kul att träffa arbetskompisarna med. var för länge sen jag såg dom,i november ju. skit lång.

vart på stan idag med min syster. köpt två stycken ögonskuggor ifrån makeup store. typ kopparfärg eller nått. två olika nyanser. jättefina. hoppas jag bara passar i dom. men de tror jag nog. något matchande läppglans behövs bara. vad passar till de,vilken färg liksom?! sen höll jag på köpa en bikini,men jag sket i de eftersom jag aldrig kommer visa upp mig i sommar, får satsa på nästa sommar. kommer bara gå halvnaken högs på tomten,eller hos mamma och pappas hus här i knutby. får träna bort allt först. sen går de. köpte ett klädesplagg också. vart ett svart. hoppas bara jag har något som passar,annars lämnar jag tillbaka de. hehe. vi käkade lunch på cupido. tog en sallad och de var riktigt gott. lite motion fick man idag med.

igår var mamma och pappa hos oss. mamma kom ca 10 på morgonen med bussen och pappa kom vid 17 tiden på kvällen. mamma och jag gick en promenad. ska snart börja använda stegräknaren som jag ska få av mamma. ska kolla hur långt de är ifrån vansjö till morgongåva. man ska ju gå 10.000 steg om dagen,å de ska bli. de slutade med att vi grillade hos marie och uffe på kvällen. mamma,pappa och jag åkte sedan till knutby vid 21 tiden. har grillat idag med hos föräldrarna. imorrn åker jag hem. hoppas tobbe kan hämta bara. tänker inte ta någon buss inte. de blir för jobbigt med all packnig,nej tack! då går jag hellre. hehe. nu blir de TV.

Inga kommentarer: