måndag 21 april 2008

mat och sovklocka

God morgon! William har nyss legat och "snackat" och skrattat. Hur kul som helst att se.. Idag blir de städ, promenad och träning. Hur kul som helst när de är så himla fint väder ute. Har typ vart sol hela veckan, vad jag kan minnas iaf. nu ska iaf de flesta kunna kommentera min blogg.. föresten så uppdaterar jag min blogg flera ggr om dagen om ni inte har upptäckt de?

Williams sov-och-mat klocka för en dag.

somnar vid 22 dagen innan. Vaknar vid 5 och vill ha mat och blöja.
sen somnar han om och sover till mellan 8- 9, låter honom får sova en timme till (om han inte vill vara uppe). Sen är han uppe till ca 13 då han ska sova igen. Han brukar få maten runt 12.00-12.30. ren blöja och sen sov dags (ut och sova om dfe är fint väder. han kan sova upp till 3 timmar då). annars sover han inne och sover ev 1,5 timme. mat igen efter han har vaknat. då är kl ungefär ca 17.. uppe igen och leker lite.. brukar hålla upp honom till kl 19. få mat och blöja. sova en timme (om han vill). sen väcker jag honom och har honom uppe. vid 21,30-22,00 brukar jag ge honom mat. efter de somnar han om och sover till 5 på morgonen om man har tur;) sen börjar de om så igen och håller på...

Inga kommentarer: