tisdag 22 april 2008

Städat och gjort massor med mat..

Hallå, fint väder idag med. De är ritkigt skönt de.. Fått städat och i ordning gjort idag. Damsugit och plockat, vivvi har hjälpt till lite granna.. De var skönt att få lite hjälp.. Så nu är de fint igen..

fyfan smakade en dyck som tydligen ska vara bra under träning och sånt. men fy fasen vad äckligt de var. bara 13 påsar kvar då. usch, jag tror inte jag kommer klara de.. hehe, men jag ska iaf försöka.. Men fy fasen vad äckligt de var alltså.. Ska blanda ihop med kaffe, för de stod man kunde göra de för att få en goare smak. Men undrar de jag, om de blir gott.. De visar sig..

Gjort fläskfilé och potatis och sen har vi gjort ungspankaka.. så nu kan inte tobbe vara hunrig på jobbet.. han får välja vilket han vill ha med.. Har gjort en tonfisksallad och gjorde ravioli också.. Massor mat blev de.. Hehe.. william har sovit ute i 3 timmar idag.. så jag fick lite tid för mig själv och dona lite.. på torsdag ska jag på efterkontroll kl 11.00.. tobbe ska jobba lördag och söndag så då ska jag vara hos mamma och pappa i Knutby.. Ska träffa min syrra då med hade jag bestämt.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Hon ville till stan och kika lite.. Vi få se.

Nej, nu går man och väntar på att tobbe ska komma hem.. vet inte alls när han kommer hem, blir kanske sent.. vi får väl se.. william har somnat en stund nu med.. nej, kila nu.. hejdå!!!

Inga kommentarer: