onsdag 23 april 2008

trappan

ja, precis. ska köra "trappan" under min träning. först köra lite lugnare och sen till med lite hårdare tag. satt nyss på tråningscykeln. 2km på 8 min 40 sek. gick strålande bra. ska kolla om jag får i mig den dära drycken idag. ska blanda me lite kaffe (stod man kunde göra de). men fy vad äcklig de var. smaka helvete. men i ska den allt. jag ska försöka få min slanka mage tillbaka nu. är så trött på ha en dinglande. ska skära ned på skräpmaten. ingen får bjuda mig på fikabröd, godis, skräpmat, snaks, läsk och andra onyttiga saker. ska verkligen gå ner i vikt. har lite svårt med kosten. tur att man ska hem till mamma och pappa i helgen. dom kanske har någon bra tips och så med maten.. hihi.. mamma o pappas mat är godare än min med.. =) sen ska ja inte äta efter 19.

william somnade 11,45 ute så han lär sova några timmar.. så de är skönt. tur att de är så fint väder.. man vill nästan ut och sitta på kullen och bara steka.. men måste göra williams mat.. ska sätta mig på träningscykeln ikväll med.. de blir nog bra.. nej, nu blir de vidare tills nästa grejj..

kommer bilder på william lite senare... kommentera lite.. ni har väl sett att man kan de?=)

Inga kommentarer: