onsdag 23 april 2008

träning och lite annat


min lilla son sov från 22 till 5 imorse. så skönt! då skulle tobbe gå upp så han vart inte väckt ett dugg. de var så bra. tur att man har fått in en rutin. de gäller bara att få honom i säng och måltiderna om dagarna i tid så blir de bra,fast ja har då inte testat att göra annorlunda heller. men jag tror han vet vad natt är nu och vad man ska göra då! duktig pojke. han somnade också nu vid lunch 11,45 och vaknade kl: 13,30 så nån timme. mys.


har träningscyklat idag. 2km på 8 min. de blir bara bättre och bättre. ska träna så 2-3 gånger dagligen på träningscykeln, lätta och små pass. ska dricka min fina hälsodrink sen med. fy fan jag kommer dö. jag tror dock inte jag kommer klara de. finns de något märke som smakar bättre? rekomendera tack! blandat i lite kaffe,de stod man kunde göra de. men de smakade skit endå. den kanske inte blir så jävla nyttig då,men jag dricker aldrig kaffe längre så de gör inte så mycket. men en vacker dag kanske jag vaknar upp och vill ha en kaffe igen,eller varför inte en kaffe latte? nej,nej! jag måste få i mig hälsodrinkarna.

Inga kommentarer: