torsdag 17 april 2008

Torsdag

igår var det ett underbart väder. jag hade klätt mig i klänning, tights, tofflor och skor när jag gick ut. var inte alls kallt ute utan de funkade att gå klädd så. men de var lite kyligt mot kvällen sen när vi skulle hem ifrån tobbes föräldrar. då ryste man i kroppen. var en sväng förbi till tobbes morföräldrar efter kyrbesöket kom. wille fick blommor för att välkommna honom till världen. så vi bjöd på fika och pratade lite. väl hemma hos tobbes morföräldrar så la vi ut wille i hårdliften (för vagen hade vi inte med oss) ute så han sov i 2 timmar. går och kollar honom jämt. får as konstiga känslor att någon kommer stjäla honom efter allt som händer nu i sverige. de låter hemskt att behöva säga de, men så sant så. han är de värdefullaste jag har. honom vill jag aldrig mista. mammas lilla pruttis! jag älskar dig.

senare åkte vi hem till tobbes föräldrar. vi käkade macka med ost på, sen kikade vi på TV resten av kvällen. tobbe var mest intresserad av hockey vilket jag inte dyrkade precis så vi alla kollade på olika TV apparater. usch, hockey är de tråkigaste man kan se på TV. visst jag är sport intresserad och så. men inte av hockey! jag ser hellre på curling då som är skit tråkigt. nej, handboll, innebandy och fotboll går galant bra. hv71 vann med 7-3 om någon var intresserad. hehe, var bara tvungen att skriva de nu. typiskt killar alltså. tur att vi för tillfället bara har 2an och 4an hemma på våran TV annars hade man vart bäkad där jämt. fast visst saknar jag massvis med TV program som jag kollade på i lägenheten. saknar tillbaka till den tiden.

de ska göra 13 nya wallander filmer nu i sommar 2008. undrar om dom kommer bli bra utan johanna sällström? och då lär väl inte Ola Rapace va med i filmerna heller för han dör ju i sista filmen ju. hm, hur sjukt som helst! jaja, vi får se sen. men jag ska iaf börja samla på dom nu. http://www.ystad.se/Ystadweb.nsf/alldocuments/E7D897D28595811DC12574110033B4C4

Inga kommentarer: