tisdag 20 maj 2008

hittar inga ord..

HALLÅ!!!!!!!

oj, har inte riktigt haft tid med att skriva. de kan bli så ibland tyvärr. fast jag älskar att blogga. men man har ju lilla skrutten att ta hand om. v.22 den fredagen ska jag börja jobba. de ska bli kul, men endå tråkigt jag kommer ju aldrig kunna släppa honom. haha, jag får ta med mig honom till jobbet och sätta honom i arbete han med. hehe, nä men de ska nog gå bra att lämna honom en stund. men gud vad dagarna kommer gå LÅÅÅNGT! skönt att få tjäna lite extra pengar själv också och slippa leva på bidrag och lite tobbe med... =/




vi har beställt viasat nu så nu får vi kanaler inom en snar framtid. alltså vi har bara levt på 2an och 4an. hur kul är de? och sen hackar boxern och hänger upp sig. ska bli kul att få pröva på tv:n i 6 mån under alla kategorier för bara 179:- sen blir de en annan kostnad och annat vad man får välja. huvudsaken underhållning, film och barnkanaler finns tyckler jag=) hehe.

snart fyller cajsa år. hon blir 2år den 1 juni. hon ska få en leksaksapparat och en bok av oss.. hoppas de kommer gå till väl använing.. hoppas de kommer gå bra.. på tal om pengar osv.. hatar att inte min dosa funkar. å man åker ju inte in varje gång till uppsala centrum för att gå där nu för tiden.. skit också.. jag skulle liksom ha gjort de för länge sen.. kan inte alls betala mina räkningar och de är hur jobbigt som helst när tobbe får göra de och sen larva och ta ut pengar.. de är inte ofta jag kan och gör de.. man önskar man kunde fixa de med dosan.. får ta tag i de.. de börjar bli riktigt jobbigt.. känns som man inte kan ta hand om sig själv ju..

william har börjat på göra kryptag.. de är så sött.. han tar tag så fötterna är i marken, rumpan och magen upp.. sen skjuter han iväg och sen kommer han fram en bit.. en liten bit iaf.. hehe.. de är så kul.. står väl inte på när han kan börja krypa för fullt.. så kul att se hur dom gör. inspelning finns på våra videokamera.. kul att sitta och titta på sånt tycker jag=) hihi, man blir så varm när man får se lilla william från när han va liten till lite äldre.. så fint så..

tobbe sover hos marie och uffe idag.. han satt o gjorde med skivorna.. till ett bröllop, han ska jobba nu på lördag också.. tycker de är riktigt tråkigt och de känns ensamt.. och jag säger flera gånger att jag tycker tobbe spenderar lite tid med william.. men jag tror inte människor här märker de? (eller så funkar livet så här) fast de kanske e lika bra att han kan passa på nu när william är så liten.. men endå.. de är jättetråkigt att han jämt jobbar... känns som jag inte har fått sovit ut på flera månader jaja.. inga sura miner här.. jag kämpar på och är stark endå. de är ju lilla solstrålen som gör de hela =) men va bara en lättnad att skriva av sig även om man inte ska skriva sånt. jaja, imorrn blir de säkert sol.. då blir de vara ute, tvätta och ta de lungt.. på torsdag skulle hanna ha ljusparty. men vet inte riktigt hur jag ska göra. tobbe e iaf på åland med jobbet och ja tror kanske att ja ska till almunge/knutby.. vi får se hur de blir.. =)

God natt!!!!!!!! =)

Inga kommentarer: