söndag 25 maj 2008

Mors dag!

Ursäkta att jag är dåligt på skriva blogg nu på senaste... Grattis på mors dag!!! =)

Har sovit hos Marie och Uffe från ons-sön fast dom har jobbat osv. de har gått bra. william har sovit så himla bra från 22-5,30 och sedan somnat om. så han har inte väckt någon. just nu är vi hemma i några timmar. men ska dit igen på morsdag middag. ska bli kul! Härligt med sol också. Då kan man sitta ute och glassa lite granna. Ska bli kul att umgås lite granna med.

Torsdags var vi i Sala och köpte plantor, eller inte jag. Marie och Hanna. Jag och William hängde på. I fredag på babyland var de en fotograf där och vi tog kort på honom. han log mot fotografen så fint. Sen hämtade vi Tobbe han hade vart på ålandsbåten. Kollade på melodifestivalen igår med. Fy vad sämst låt som gick vidare. Hade vart kul med svenskt bidrag, men jag gillar inte perelli så värst mycket. Men men de slutar alltid med överasknigar. Snart får vi TV och på torsdag ska William ta tackkort hos Janne Storm i Sala. Hoppas Wille är på humör.

De är så kul! William sitter och säger Ma-ma-ma-ma-ma hela tiden nu. han började med de i tisdags. Han är 4,5 månad och redan kan säga mamma ;) *haha* min lilla plutt. kanske för att ja har suttit och tjatat om dagarna att han ska säga mamma. Jag älskar min lilla son <3

Inga kommentarer: