måndag 26 maj 2008

Pappa Tobbe o Wille dansar...

Wille va ledsen så pappa Tobbe tog en "sväng om" då vart Wille glad igen.. Dom dansar till en 60tals låt. Kommer tyvärr inte ihåg vad låten heter. Men de skulle säkert min pappa veta;)


oj, jag har lite beslutsångest med jobba en dag i veckan.. men när jag väl är där kommer nog de kännas hur bra som helst tror jag.. hihi, de känns nog bara så just nu skulle jag tippa på. bara för att jag tror att de inte kommer gå någon bra eller något.. eller jag vet inte riktigt vad jag menar själv *haha*

oj, stressig denna vecka..imorrn blir de bvc, ons blir de efterkontroll, tors blir de fotografen, fre jobba, lör ledig, sön fyller cajsa 2år =)´nästa vecka hoppas jag blir lite lugnare. då är de bara malin och ev carros studentbjudning...

Inga kommentarer: