tisdag 27 maj 2008

BVC + lite annat.

God morgon allihoppa..Jag skrev ett jättelångt blogg inlägg. Mend e försvann när jag skulle publicera de.Nu orkar jag inte skriva om de. Typiskt att de alltid ska strula för mig när de är stressigt.Ska iaf till BVC idag och sedan till Heby om Hanna hinner skjusa. Hon skulle klippa någon just då vid den tiden. De är hon som är min skjus idag.
Men de kanske går bra. Annars tar jag en promenad hem och tillbaka.
De löser sig nog alltid. I kris fall så går jag till Marie och Uffe.



Nu har vi satt potatis i vårt land. Arne hjälpte oss igår.
Så de kommer nog potatis sen någon gång. Jag vet, vi e lite sena.
Men de ska nog bli potatis endå förhoppningsvis...



Imorrn blir de efterkontroll i Heby, fotografen på torsdag.
Hoppas William kan charma denna fotograf också som på babyland.
Längtar till dessa bilder kommer på posten. Hoppas på denna vecka.
På fredag blir de jobb. De kommer nog kännas bra när man väl är där.
Jag kommer sakna William som bara den ju. Hehe.



Cajsa blir 2år på söndag. Var inte länge sen hon var en liten plutt.
Minns jag så väl. Nästa vecka (tror jag de är, iaf den 9 juni är de).
Så har jag och Tobbe vart tillsammans i 2år.. Ja, tiden går fort..

Nej, nu ska jag fixa och dona lite här.. Sen behöver wILLIAM mig..

Inga kommentarer: