lördag 3 maj 2008

Västerås

idag åkte jag, marie och lilla william till väserås och handlade inför dopet som han ska ha på sig efter sin dopklänning. vart så fina kläder. sen fick han en ny pyjamas, hängselbyxor och lite andra grejjer. jag köpte ett par hellokitty trosor, en tjocktröja och ett linne till mig själv. var in på babyproffsen och fick välja ut en barnstol som william ska börja anväda i juni i doppresent. vart en helsvart britex hi-way. jättefin och den kan ha upp till 4,5år. köpte dopserveter med björnar på.sen åkte vi hem till marie och uffe igen. käkade pizza och väntade på tobbe skulle komma hem. alla somnade en stund.. hanna och cajsa kom över en stund med.. kollade på körslaget.. ska in någon dag och köpa något bra te på hälsokosten. vi får se när de blir. nu på tisdag tror jag att jag, wille och marie ska in till uppsala.. vi får se.. Natti natt

Inga kommentarer: