fredag 2 maj 2008

Våryra


igår vaknade jag 9, la upp bilderna på facebook (den sidan funkar inte för tillfället hos mig, bläää). vi åkte till chrille för tobbe, uffe och chrille skulle ta ned en björk på tomten. åt mat där med. jag lekte med cajsa och cajsa undrade var wille var. efter de åkte vi till gåvan och bytte däck och sen vidare till knutby. william sov jättebra hos mamma och pappa över valborgen. han sov ca 8 timmar från kvällen till morgonen. duktig kille. hämtade honom igår. å, vad jag längtade efter honom. han var som en sol. de bara sken leende. å jag tog honom dirket innan för dörrn. föresten var de första gången i måndags william åt majsgröt. han tyckte de var jättegott och smaskade i sig de. (finns film och bild här, även i min andra blogg).


idag jobbar tobbe i sundsvall igenom ljud och ljus jobbet. de är väl typ 30 mil dit? han åkte iaf vid 7 imorse typ. usch, vilken resa. han kommer väl hem imorrn bitti antar jag? jag ska gå på våryran med marie och dom andra. roligare de än bara sitta hemma och sen får man träffa folk. hoppas solen kommer fram. de är inge vidare skönt ute direkt. får se hur resten av kvällen ser ut. är väl något tv program som man ska kolla på med tror jag. fått hem papper från försäkringskassan som jag ska fylla i. ge dagar till tobbe osv. å, nu börjar jag bli hunirg. ska gå och käka potatisgratäng med kotletter och grönsaker. mumma. sen blir de tv och hänga tvätt. sen tänkte jag ringa efter marie om skjus till henne. fast egentligen tänkte jag faktiskt gå men de får jag nog inte för dom andra. haha! ha en bra dag. kram

Inga kommentarer: