lördag 21 juni 2008

Midsommar

japp, igår fick vi hem erik och victoria för att käka mat och umgås lite grana. vi käkade färsk potatis, kött, grönsaker som vi hade ihop på grill och på spis. sen skärde jag upp baugetter till. vi gjorde efterätter med som vi aldrig hann med att käka. de var rulltårta med grädde och jordgubbar på. såg rikrigt smarigt ut. satt och pratade och william var en riktigt sötnos. han jollrade och sa ba-ba-ba och ma-ma-ma. lill skrutten min. älskar mest i världen. han har sovit över hos sina farföräldrar och vi ska snart hämta honom. när jag, vickan och erik åkte till en fest så vart jag chokad överaskad att lill skrutten inte var hemma. jag som trodde jag skulle få mysa med honom imorse. så jag vart riktigt ledsen. men snart <3

imorrn blir de av mot uppsala. ska hälsa på tobbes sysling catarina. sen ska jag ev till almunge och sova över där. syrran är sjukskriven så jajg tänkte jag måste träffa henne, och sen emelie om hon kan =) saknar er båda <3

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej gumman.. hoppas allt rä bra med er.. =)

Hoppas ni hade en trevlig midsommar..

Puss Jessica m. familj