torsdag 17 juli 2008

Kan inte sova.. *hm*

kan inte sova.. är för trött.. men ska försöka nu snart igen.. är lite irreterad också. ledsen för att jag jämt ska behöva stå på rullande ben. hm...(visseligen visste jag innebörde med att få barn och william är ju egentligen inte alls jobbig).. men får jag aldrig vila? inte ens 30 min? de kan faktiskt vara jobbigt att ta hand om en bebis 24 timmar om dygnet men han är hemskt söt och snäll.. de är bråttom, bråttom. fast semestern strömmar iväg så förstår jag faktiskt.. men tänker dom aldrig på mig.. men jag får väl vila någon gång ibland. men ibland är de orättvist. hm, å de är typiskt att jag inte kan sova nu jag som verkligen behöver de...

kan göra en uppdatering av williams rum. halva rummet är färdigt vilket innebär att lägga golv blir imorgon bitti och listorna och fönstret ska fixas sen får william flytta in där när som helst. hoppas de kommer bli bra. ska bli ruksigt kul att inreda honoms rum. jippi. imorgon ska jag dona lite här hemma. hänga tvätt, packa väska (ska iväg till mamma o pappa på fredag). på lördag ska jag till tittut med syrran och hennes sambo. få se deras pluttisbebis. spännande.

nej. ska sova nu.. måste iaf.. de här blev ett argt inlägg.. är väl för att jag är trött också..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej gumman..
Du får vila på lördag, då du följer med oss.. Men du kanske menade en hel dag..? hihi..
synd att du inte ska med til rättvik.. Jag vill det.. Då kunde jag passa wille.. Jobbar du v 33?
Puss Jessi