torsdag 17 juli 2008

Skruttens rum & Middag ikväll..


Japp, ikväll blir de middag med Tobbes familj.. Hans föräldrar firar 25års bröllop ihop så då ville dom alla ses för att käka middag. Dom ska beställa mat ifrån värdshuset tror jag. Så där hamnar vi ikväll.. Blir väl en sista gång man ser dom innan man är tillbaka i Vansjö.. SKa till mor och far i Knutby.. Hihi

Dom har börjat lagt golv i Williams rum. Snart kan skrutten flytta in. Tapeterna vart jättebra.. Lite svårt att vänja sig. De var ju så fult innan och nu jättefint. Hihi. IMorgon ska jag åka hem till mamma och pappa. Dom skulle komma och hämta mig och Wille. På lördag ska jag följa med syrran och hennes sambo för att kika på deras bebi på tittut (http://tittutultraljudet.se/) jag och Tobbe var där förra året på Tobbes födelsedag och kikade på bebben. Så himla underbart.

Ursäkta för mitt inlägg igår.. När man är trött, så är man :( Och man kan faktiskt ha dårliga dagar med..

Inga kommentarer: