torsdag 24 juli 2008

Uppsala & Utbildningar...

hm, var iaf in till uppsala med 10 bussen imorse. solen stekte, de var riktigt skönt. men jag tyckte mest synd om william som får stå ut i denna hetta. inte lätt att somna om kvällarna och de är förstårligt. men idag är han med sin farmor och badar i pool hemma hos sin kusin vad williams pappa sa iaf. skönt att svalka av sig lite granna. jag köpte ingenting till mig denna gång. jag tänkte på vad min mamma sa här om dagen. köpte där emot julklappar till william. haha, jag vet. jag är tidigt. men om var sjukt fina och jag visste ju inte om de skulle finnas kvar. vart sjukt sugen på sex and the city boxen. men tobbe sa att den var billigare på media markt. så vi får väl se om vi åker dit en dag. måste köpa en lampa på öst innan dom lägger ner i sala med. vill ha en tv bänk där ifrån med.. sjukt snygga saker alltså..

i helgen ska jag med emma osv på sala festivalen. blir kanske kul, jag vet inte. har aldirg vart där? ryktas om adam tensta eller har jag hört fel? hm, har nya favoriter nu som tobbe har lirat i bilen. sjukt bra. men de kommer nog bli en toppen helg. hoppas på soligt väder bara. kan snart är dag att tänka på vad jag vill göra i mitt liv. vet ju inte hur länge jag kommer jobba på fresnius eller hur länge jag ska vara mammaledig. är sjukt sugen på utbilda mig i sthlm som makeup artist, men som skojj typ. de kosatar 34.000 den jag vill gå. kan man ta studilån? någon som har gått utbildning och tagit de? de är sjukt mycket pengar. jag känner att jag vill göra sånt jag vill hålla på med. sen vill jag utbilda mig till bartender. men de är mest också på skoj.. eller de är seriöst med... men kul om man fick ett sjyst jobb där efter med. nej, nu ska ja se till att de blir bränna på kroppen. ska ut och sola lite. sen blir de hämta william.. saknar honom..

Inga kommentarer: