torsdag 24 juli 2008

Varm dag..

Idag har jag varit in till Uppsala en sväng.. Bara kikade.. Köpte för tidigt julklapp till William också (som jag kanske nämde).. Var bara tvungen. De var så grymma. Usch, ruskigt trött. Antingen är de något fel i skallen eller så är de vädret. Har skallverk. Har de ofta tycker jag. Hm, vart så mycko när spiralen vart insatt, eller så är de något annat?! Rädd att de ska vara något fel. De blir inte bättre för att jag proppar i mig massor med mat och vätska heller. Men de kanske behövs dubbelt. Annars får jag komma på andra lösningar..

William fick åka till sin kusin Cajsa idag och bada lite.. De tyckte han var kul sa Marie. Tobbe var hemma och skotta igen lite runt huset. Snart färdigt på gården. Jag hoppas de inte dröjjer länge iaf. Riktigt varm dag idag, gick knappt gå ut ju. Så otäckt för dom små. Aldrig kul när dom inte kan få vara ute. Tur att man mest har honom i skuggan. Skulle aldrig vilja se honom brännas av solen och solfactor får dom väl inte ha när dom är så små, vad jag har hört?!

Gjorde banan och kiwi i mixern. William älskar de. Lika tokig som jag enligt mamma. Nej, sova nu..

1 kommentar:

L I N D A sa...

Jo Wilmer har solskyddsfaktor 30:D