onsdag 6 augusti 2008

action in the kitchen

imorrn blir de jobba. ska jobba eft.m och på fre blir de för.m. kommer nog bli kul med tanke på nästa löning. hm, ska försöka spara till körkortet och lite andra grejjer. försöker nu fixa min träning mycket med. glömde skriva att alkohol ska INTE innehålla i min nya diet. när jag rasar i kg och vet vad jag stoppar i mig,då är de tillåtet igen. efterätter är jag ju inte så mycket för heller. skulle typ aldrig stå och göra för min skull. så de är ju bra. hoppas jag fixar de bara. någon som kanske vill gymman eller något med mig någon dag? funderar på gymma i uppsala. ska kolla på lite priser. de går ju lättare när man är två ju. har badkort också,men vågar inte visa mig ännu. de är skit pinsamt ju. får satsa på nästa sommaren ju. hihi. gjorde hemmagjord puré till william igår. potatis och morot. han ville ha mer. smaskigt tyckte han. kul!


håller på bakar pizza och gräddar pankakor. inget av de är särskilt nyttigt,men de handlar inte om de riktigt. de handlar om hur mycket jag stoppar i mig osv. jag äter bara en fjärdedels mat och ibland hälften av tallriken. men fy vad hunrig man är. äter en massor med frukt också. ingen höjdare på pankakor,men jag hoppas att karln ska bli nöjd. han är alltid svinhunrig när han kommer hem,och sen blir han trött. william somnade för en stund sen. tippar på en timmes sömn. imorrn ska marie ta william både tors och fre. kommer sakna min lilla skrutt så mycket. hm, jag längtar tills nästa löning så här mycket! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEE! nej, nu får jag väl ta tag i mitt liv och springa och göra käk och sen blir de träna. jag ska bara rasa i kg,de har jag bestämt! nej, in i köket igen. love jannice

1 kommentar:

L I N D A sa...

Alltid lättare att träna om man är 2. Du kan få följa med mig på stepup..omdu vill. I höst ska jag börja med vattengympa... ingen behöver juh se en när man är i vattnet. Jag vill inte gymma för jag vill inte bygga muskler utan bara bränna fett...