onsdag 6 augusti 2008

åå, skönt med kramar!!!!

Tobbe är snäll han. jag bölade åter igen på mitt deppande om hur jag ser ut. han kramar om mig och säger att vi ska klara detta.. vi ska köpa nyttig mat och göra nyttiga saker,FÖRSÖKA iaf. har fått lite inspiration av anna skipper sen förut och ska in och läsa lite på hennes hemsida. rekomenderar de starkt. jag diggar henne. http://annaskipper.se jag hoppas de kommer gå för jag vill verkligen ner en massor i kg. åt ganska nyttigt idag tycker jag. åt bara halva tallriken och var tredje timme som man ska göra,och sen inte efter 19. så de känns bra. måste bara jobba på sömn och mer träning.

imorgon ska tobbe jobba i sthlm igenom hans vanliga jobb. på lördag ska han också jobba,men vet inte riktigt var. så de är mkt jobb nu för tiden. jag ska också ta och jobba imorgon och på fredag. mamma maila och sa att de är lite kris på jobbet. så de kanske inte fanns något att göra. men jag går så länge tills tiden är slut,eller om chefen skickar hem oss. vi får väl se hur långt dom har kommit med de imorgon. nu kanske man skulle ta och sova. blir upp imorgon tidigt och jag kan säga att jag har inte haft huvudvärk sen jag var upp till Rättvik,inte vad jag minns iaf. jag är så glad.. sov så sött! love jannice

Inga kommentarer: