onsdag 13 augusti 2008

Handlat & donat..

idag är william 7 månader. tänk att tiden går fort. han kan göra massor. han ålar sig frammåt,han kryper nog snart. han sitter stadigt och bra. har han gjort sen 5 månader ungefär. å,längtar tills han ska krypa eller börja gå. de går så fort. tänk att min lilla skrutt är förskyld. jag tror att en ny tand är på gång,eller så är de bara en vanlig förskylning. har varit och storhandlat idag. 1000:- till försvann ifrån kontot till bara mat. dyrt och handla. tobbe jobbar nu i helgen fre-lör på hotellet. tänk att han aldrig är ledig en dag. på lördag ska vi till Emma sen åker Tobbe för att jobba. men jag blir kvar,om vi inte ska ut och dansa.

idag har vivi och arne varit här uppe en stund. william sov en 45min pass på eftermiddagen. sen höll jag honom uppe och lekte med honom tills klockan 21. då somnade han. fick mitt armband idag. den var riktigt dyr. men älskar märket. kläderna är också hemkomna. på fredag måste jag in till janne storm och hämta bilder som jag ska med till marie,uffe,mamma och pappa. dom ville ha en förstorning av fotografierna vi tog för några månader sen. han är riktigt söt på den. ska kolla om jag kan ta en bild på den senare. på fredag blir de jobba. nästa veckan blir de jobba ons-fre. ska gå på bio på torsdagen och träffa mamma,mormor och syrrorna. vi ska gå på mamma mia. mamma skulle bjuda oss. nej,nu ska ja surfa vidare här.. funderar föresten på börja på step-up i heby.. någon som går där? love jannice

2 kommentarer:

L I N D A sa...

Du vet att jag går hehehehe:D Ska dit idag...

L I N D A sa...

www.aerobicheby.blogg.se