torsdag 14 augusti 2008

Dagens mat..

Hihi,har inte proppat i mig en massor idag. Men jag känner att magen är betydligt mycket mer hunirg än vad den ska vara. Skit att man ska bli sugen på en del saker. De är farligt att små äta. Bättre att sätta upp mål som jag gör nu.. Hoppas bara de ska funka. Funderar som sagt börja på step-up i Heby och träna lite. De skulle stärka mitt självförtroende massor om jag började med sånt.. Känner att man rör på sig. Vill se ut som förut. Då var man smal och nöjd.

Dagens frukost kl 10
En tallrik med fil och viktväktarnas müsli.

Dangens lunch kl 13,00
En minitallrik (kanske hälften av en vanlig tallrik).
Fullkornspasta,rödlök,gurka,majs,kikäter,röd kidney bönor, röd paprika och tomat, lite rode island dressig. och ett glas vatten.
de var hur gott som helst. älskar sallad. men cupido i uppsala är bäst :D
Vill börja på step-up tror jag nog. hihi,jag är laddad.

Dagens middag kl ca 17-18 tiden, ej bestämt: Paj (Ost,tomater,skinka,brocoli) och ett glas vatten.

William somnade vid 13,30 tiden ungefär. Han är fortfarande sjuk. Imorgon ska Vivi komma hit för att passa William. Jag ska jobba då. Sen blir de hemmåt. På lördag blir de käka hos Emma.. Tobbe ska jobba imorgon kväll och på lör på hottan med.. Sen blir de vila en massor.. Nästa vecka blir de jobb ons-fre för.m. Sen ska vi på bio också. Se mamma mia. Undrar om den är bra.. jag tror de iaf=) love jannice

1 kommentar:

L I N D A sa...

Jag betalar 600:- termin.Den slutar nu sista augusti men om man börjar nu betalar man 100:- för de sista gångerna. då är de 2 ggr veckan. Månd 18.00 och torsd 19.15. Du kan juh kolla hemsidan. www.aerobicheby.blogg.se