torsdag 14 augusti 2008

ojojoj,en livlig liten kille..

HELLO!!!!!!
har varit en jobbig dag/kväll. william somnade vid 21. jag tänkte äntlige somnar han (tänkte mest på tobbe eftersom han var trött och sliten efter jobbet). men efter ett tag vaknar han förttvilad och skriker. jag tror han drömde en dum dröm,men jag vet inte. han skrek i länge. sen kan de ju bero på förskylningen. att de är stopp i näsan med. men nu har han somnat och jag hoppas han inte vaknar någon mer igen. han sover så sött i sitt rum. hm,jag gjorde sallad,paj och kladdkaka idag. duktiga jag. sen tvättade jag en tvätt. ska packa imorgon. vi ska nog sova hos marie och uffe imorgon verkar de som eftersom de blir struligt i helgen. tobbe ska jobba osv.
nu ska ja sova. blir jobba imorgon ju.

nästa vecka ska ja jobba ons-fre som jag nämde för någon blogg sen. i helgen ska jag försöka vila lite så jag orkar med nästa veckas. ska packa o sova hos mamma och pappa med så de bara är att ta bussen på morgonen. tror jag måste skaffa nytt busskort också. typiskt att man ska åka buss ofta när man har dyrare busskort nu.. blää! nej, nu blir de till att sova.. ska titta till lilla korven om han ligger i en bra liggställning (han kan nämligen somna på konstiga ställen,en fot ut igenom sängen osv). han är för söt! hihi,nej natti natti..

love jannice

Inga kommentarer: