torsdag 14 augusti 2008

Step-up!

HAHA,vilken pose jag gör här då!!!!

jag hoppas verkligen jag kan börja på den. vill röra och rasa i massor med kg. känner mig som en hullbulle. fick massor med info av Linda så de verkar ju bra. Emma verkade också intresserad av att börja där. Skojigt då får man träffa tjejerna lite oftare än flera veckor i mellan. tänk att vi bor så nära,men träffas aldrig. de får bli ändring. jag ska kika mer på detta. jag vill verkligen. dom hade tydligen barnvakt där med. men lättast att kanske ha william hemma endå,om han är ledsen eller hunrig ju. http://aerobicheby.blogg.se/ nej,nu ska jag nog sova lite. LOVE

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej...
jag gick på arobeics i almunge skola innan jag blev gravid..
Rekomenderar verkligen arobeics.. de e så kul, sen gick jag ner i vikt fats man får muskler också...
Puss

L I N D A sa...

det är kl 19.15 i morgon till 20.15..