söndag 17 augusti 2008

hård syndat

japp,denna helgen var kul.. i fregdas jobbade jag kväll. så jag åkte raka vägen till heby till vivvi o arne. där var hanna,cajsa,ludde,wille o marie. fick sallad och mangodressingen. den är poppis i heby nu. alla verkar vilja ha den och vivvi erkände att hon kunde gå och småäta salladen som godis. hihi,så de var ju kul att höra att den var god. min mormors recept. tobbe jobbade på hotellet. i lördag så var vi hos emma. där var jag,tobbe,adam,love och 2 till som jag inte kände igen. vi spelade spel och drack lite. tobbe åkte sedan för att jobba. idag har jag varit i enköping hos min farfar och hans bror ernst. jessica,jag,pappa o wille var där. på vägen hem bjöd pappa på donken. så snällt så! älskar min familj så mkt. måste kika in i jessicas hus någon gång denna vecka. love jannice

Inga kommentarer: