tisdag 30 september 2008

-3kg


oj,idag har jag varit nykter i 1 månad. haha,de låter som jag är alkis men de är jag inte. skönt att de funkat hittils. bestämde de med att jag skulle ta bort de när jag tränade. jag har gått ner minus - 3kg. tack vare step-up,bra mat och korta som långa promenader. riktigt skönt att veta att de går åt rätt håll iaf. ska fortsätta med det. de är svårt med att hålla mattiderna bara. men de ska jag också försöka ändra på. men de är dock svårt. ibland hungrar jag igäl mig och ibland är jag inte ett dugg sugen på mat. de är lite konstigt. blir nog fin mat när uffe fyller 50 nästa helg. hihi. man måste ibland bara...

idag ska jag testa ge william papper och penna så ska ja se om han fattar vad han ska göra. hihi,de ska bli intressant att se. hihi,ska tvätta idag med. måste nog tvätta 2 maskiner tror jag. de går nog snabbt endå. hoppas bara dom torkar fort annars blir de torktummlaren. carro hur blir de med skjus in nu på tors morgon? funkar de? längtar igäl mig till kryssningen. får se om man hittar något skojj i taxfree med. vad ska jag köpa till tobbe som fyller den 3 nov? får panik. jag vet inte alls. var svårt förra året med. snart kommer min syrras bebis också.. spännande som bara den. väntar igäl mig på den med. William har börjat hosta igen. Vad är de för fel????
Love jannice

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej..
åh va kul att du gått ner ytterligare 3 kg.. :)
Alltid lika kul, och då är man bästa vän med vågen också.. :D hihi..

Hoppas ni alla andra mår fint..
Pusss

Anonym sa...

vad skönt att det går åt rätt håll.. :) alltid kul när vågen visar MINUS :D

Anonym sa...

hej hej.. föresten ka du inte lägga upp en före och en efter bild innan du börja träna :D Puss