onsdag 3 september 2008

Då var de min tur då..

ja,då var man sjuk då,de som jag önskade att de skulle vara sist på min lista. har varit seg hela dagen. inte haft ork ens att stoppa i mig någon mat i mig. de viktigaste var William. men han var ingen sugen på käka heller,vet inte om han sympatisjuka med mig eller om de var gaddarna som toka till de hela. men han har sovit och latat hela dagen med mig i 2-3 timmar i sängen. så sent blev de i säng nu för honom,även för mig. jag som behöver sova. tobbe var snäll och skulle ta pappaledig imorgon för min skull även fre då jag ska jobba (om jag blir frisk,annars så jobbar jag nog endå). missar så mycket pengar. en dag betyder mycket.känner mig fryssen och kall. ibland är jag varm och sparkar av mig täcket. men jag tror inte jag har feber iaf. tog en brustablett nyligen och ska se om den ger värkan. förhoppningsvis känner jag mig lite piggar om några minuter. är skönt när man inte proppar i sig tabletter hur som helst när man är sjuk för jag tycker inte de ger någon värkan om man ska ta hela tiden. tänk dom som tar varje dag. usch,usch! tur att man inte är mer än vanlig sjuk lite då och då. är hellre de än jämt. men vem gör inte de? ska nog satsa på en varm dusch snart. duscha av mig lite svett. har svettas som en gris idag. men de ska bli skönt.min dag har varit seg.. tycker så synd om William att man inte kan hjälpa honom så mycket när man inte mår så bra själv. tur man har andra som kan hjälpa en stund. de är guld att ha hjälp lite då och då. speciellt när man inte är kry alls. usch,borde ligga i sängen för länge sen. imorgon får jag sova ut en stund,förhoppningsvis om tobbe kommer ihåg vad han har lovat. hihi. nej,nu ska jag vidare. uppdaterar senare när jag är piggare. love jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

usch är ni sjuka? eller?
stackars er.. pusss