torsdag 4 september 2008

Inge vidare här inte..

Ja,vi alla är sjuka här hemma.. Eller Tobbe håller nog på bli! William var uppe hela natten inatt. Kanske sov 2 timmar sa Tobbe. Jag fick sova ut imorse och de var skönt. Tog en dusch på de sen. Lill skrutten ligger och sover igen sig. Hoppas han inte tar fel ¨på tider osv. Men de är skönt att han får sova när han inte har fått sovit något inatt. Jag har ont i halsen,huvuvärken har iaf släppt. Snor rinner,mer på William. Hoppas ajg blir bättre ikväll så jag kan veta att jag mår bra imorgon när jajg ska jobba.. Usch,man vill hjälpa skrutten hur mycket som helst men när man mår illa själv är de inte lika lätt. Tur att Tobbes mamma skulle komma med lite alvedon osv.. Nej,ska äta något.. Har ännu inte käkat frukost.. På fredag kväll kommer Emelie,Thom,Jessica och Stefan hit för att käka middag. Vi ska gå på resturnag här i Morgongåva faktiskt. Haha. Eller hur vart de nu?? Love Jannice


1 kommentar:

L I N D A sa...

assååå har köpt en strykbräda.. hehe... tråkigt att vara sjuk:S De är alla här hemma.. så de blir ingen träning för mig idag heller:S Tråkigt att du inte var nere på kyrkis..