fredag 5 september 2008

mm,,

lite bättre idag. igår och natt hade jag feber och frossa. tobbe kände i min panna och sa att jag inte kunde jobba idag,vilket jag inte gjorde. ringde mamma inatt på jobbet och sa att jag blev hemma. känner mig lite bättre idag. men har sniffat näspary och knarkat halstabletter,alvedon så är jag snart på bena igen. känner mig piggare och gladare nu. fan att jag inte åkte och jobba. de är tråkigt att ja precis skulle bli sjuk denna vecka. vi får se om vi får besök ikväll. dom får avgöra själva hur de blir. tobbe är pappaledig idag. vivvi är här och hjälper oss. ingen av oss har sovit särkild bra. ska till att hänga tvätt och torktummla. jag längtar inte tills nästa vecka om inte jag är frisk. love jannice

2 kommentarer:

L I N D A sa...

åkte förbi erat hus idag:D

Anonym sa...

synd att ni inte kunde följa med och äta.. men vi tänkte gå med er en annan gång när ni är friska.. Puss