lördag 6 september 2008

Jag hatar att vara sjuk!!!!

Hej hallå! Måste ta och säga att de är mycket bättre idag.. Var väl att jag proppa i mig alvedon och näspray igår. William åt riktigt bra igår. Höll sina sovtider. Så han somnade bra och vaknade för att få napp. Sen vaknade han en sväng vid 5,30 då han fick lite flaska efter att stoppa i nappen flera ggr. Men han behövde nog bara lite vätska. För flaskan ville han inte ha.. Var stopp i näsan och hiosta för honom med.. Han tittade i boken och slumrade till och sov till 10. Då gick jag upp. Uffe var här på besök igår med. Vivvi hjälpte oss hela dagen igår. Riktigt skönt när man är sjuk och inte kan göra något. Idag känner jajg mig piggare och kan göra saker. Wille sover sött i sängen nu.. Tobbe har blivit sjuk och snart ska vi till att käka mat..

Synd att jag varken jobba eller kunde åka på middag igår. Hade feber och de gjorde så ont i magen,huvudet,hostan var dryg. Men halstabletterna funkade ett tag.. Tur att man kunde ha dom med.. Hade värmedynan på lite,men stängde av den lika snabbt. Usch,de var otäckt att ha den när man bara svettades.. Vaknade av att jag svettades och fick ta av mig pyjamasen.. Hm.. Som sagt de är bättre idag. Bara snor och hosta kvar.. Hatar att hosta.. Snor kan jag ta.. Men helst inget..

Har varken haft ork eller tid att ta några bilder dessa dagar.. Bara legat som en zombie och stirrat in i en vägg. Kännt mig så hjälplös när man mår så dårligt och inte kan ta hand om skrutten heller. Tur jag hade Tobbe hemma och hans föräldrar + hans mormor.. Ska försöka ta lite bilder och lkägga upp senare..

Min sex and the city box har kommit nu.. Vill kika nu.. Men får kika ikväll kanske.. Å,vad jag älskar denna serie.. Nu ska jag göra något annat.. Har lock i öronen med.. Ni får kommentera lite bättre tycker jag!!!!! Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

hej hej.. verkar kul emd filmer nu när du är sjuker.. kan du titta på..
Hoppas tobbe o wille mår fint..

Kram

L I N D A sa...

jag kommenterar och kommenterar hehe.... Träna på måndag? Ja de måste du juh göra:D