lördag 6 september 2008

piggare..

jag har hostat sönder min hals. usch,de gör riktigt ont. fyfan. usch,ska kolla om de hjälper med strepsils. usch,usch. har käkat ifrån my's idag. mumma. kan tillägga att jag har gått ner -2kg. de känns riktigt bra. å,jag tror förskylningen har hjälpt till lite nu med eftersom jag knappt har käkat något mer än vad jag borde äta å de e bra. dårligt att jag missade en frukost då jag hade feber. men skönt att jag är på bena idag och jag har skrattat idag och skämtat. de gjorde jag inte dom här senaste dagarna. jag är piggare. skönt. missar dock träningen på måndag. behöver vila och jag tror inte jag blir frisk tills dess. sen ska ja till mormor i uppsala och stanna där tills ons ev tors. fre ska jag jobba efm. vill inte jobba om jag inte är frisk. usch,jag hatar att vara sjuk. de är de värsta som finns och lite andra saker.. har sappat kanaler hela dagen typ. kikar på massor på E´idag. fick hem min sex and the city box igår med,sa jag de? hehe,jag tappar minnet när jag blir sjuk. tobbe har varit i godisbutiken och köpt godis till sig själv och hyrt film. jag var på ica och handla mjölk. kände att jag behövde ett glas för att kyla ner halsen. vatten funkar lika bra. men när vi endå var ute och åkte. usch,jag vill bara bli frisk nu. imorgon kommer nog mamma och pappa hit dom ringde och fråga om vi behövde hjälp eftersom vi är sjuka.. Love Jannice

Inga kommentarer: