tisdag 23 september 2008

den sötaste herren någonsin


hihi,denna skrutt är de bästa i mitt hjärta! vilken glad och go pojke jag har fått. tacka gud för ett sånt underverk. (hihi,även fast jag inte tror på gud dåra). haha.
han har på sig sin fina body hans fick av sin mormor och morfar. han passar så bra i färger. tänk om man kunde göra desamma. hihi,vi ska nog ta en promenad till Morgongåva eller Heby när Tobbe är på hemgång från Uppsala. vi ska nämligen handla mat ikväll. de börjar eka i kyl och frys ju.
nu ska jag titta till pajen. ha en underbar dag! de ska jag ha iaf. hihi, jag älskar mina familj och vänner högst på jorden. love

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Du växer så det knakar lilla smurfen. Snart är du en stor grabb. Hälsningar morbror stefan

Anonym sa...

Jätte söt du är wille..
va bra att din mamma skrev va både du o mammsen önskar sig i julklapp :) lättare att hitta på då.. Puss moster jessica