tisdag 23 september 2008

en tuffing.

haha, skrutten är rolig här. haha! fick insperation av syrrans blogg att dom hade käkat hemmagjord potatismos med fiskpinnar och grönsaker så jag gjorde de. blev brocoli,morötter osv. hihi,jättegott. tänk att fisk är så gott alltså.. william somnade i min famn för ca 20 min sen. har hunnit gjort paj också. den står i ugnen nu. funderar på göra något på bacon också. annars tar jag de imorgon vi får se. jag hoppas emelie och jessica kommer imorgon om dom kunde. hihi,då kanske vi kan göra någon lunch här hemma och så. nu i helgen ska nog tobbe jobba igen tror jag. vi får se. annars är han helledig. men bara kanske. är sugen på gå på bio en sväng. eller bara gå ut och äta i uppsala med honom. var evigheter sen vi gjorde något tillsamamns. vi skulle behöva de. annars kanske vi glider isär eller något trist. ska fråga om någon kan vara barnvakt bara några timmar om tobbe är ledig i helgen. vi får se. love jannice

Inga kommentarer: