onsdag 17 september 2008

Jag hatar ord för tillfället..

Jag är sjukt trött på en sak just nu.. Att få höra ord. De höll inte våran deal. Han sa ordet "körkort" igen. Blir tokig. Kanske de är menningen att allt ska gå snabbt? Kanske man ska ha allt. Jag har ingeting mer än William just nu. Jag har inget körkort,inga pengar,ingenting typ. Hm,jag borde skämmas?! Usch,jag orkar inte ens sova just nu. Jag har varit ledsen hela kvällen idag. Ingeting har funkat idag. De är lite drygt alltså..

Har fått ont i halsen igen. Jag förstår mig inte på detta. Hur kan de komma igen? De ligger liksom på sidan i halsen och plågar mig. William ligger och hostar. Jag hoppas han blir bättre för han har legat lika länge som jag och de är inge vidare. Han sover iaf bra om nätterna nu. De är ju skönt.

Ska upp och jobba imorgon. 6-14. Måste ner på stan en sväng och köpa ett linne.. Love

1 kommentar:

Anonym sa...

stackare.. jag har inte heller pengar.. visst blir man ledsen...
De e tur att man får någon slant för att cva hemma med havandeskapsledighet..

och ordet körkort, bryr dig inte om det..

puss