fredag 19 september 2008

lilla bebisen min..

hallå. varit en lång dag,fast kort dag på jobbet. vaknade inatt och imorse att william hostade så de lät i lugnorna. klockan 5 kommer marie och ringer på dörrn. hon väckte oss så vi inte skulle bli sena. vi var både trötta efter natten (men william sov bra iaf). hm,sen så hostade han och var som spagetti den stackarn. fick en tid hos doktorn idag emd så nu har han fått pencelin. hoppas de ska gå över nu.


måste köpa vinter skor till william. för nu är de kallt och fryssen ute. ska nog köpa en tjockare jacka till honom också som han kan ha nu ev. fast han har ju en jacka fast den är för liten för honom. vi får se vad vi hittar på.. men skor är ett måste denna helg..


tur att min familj stöttar mig när de gäller körkotet osv. dom säger jag bör känna för de själv osv. visst vill dom jag ska ha körkort. men dom vill nog endå att jag ska ta de med vilja och lust. har inte så lust med att blogga idag. fast de kanske blev en lång blogg. love jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa ta den tid du behöver med körkortet, du ska inte känna att du är misslyckad för att du inte har körkort.. För de e du absolute inte.. Man kan klara sig hur bra som helst utan körkort..
Jag har inte kört på hur länge som helst, och går gärna nu för tiden.. :)

Åh va jag saknar wille och dig.... hoppas vi ses snart.. Puss