söndag 7 september 2008

Jaha..

Skrutten har nyligen somnat.. Vart lite sen lunch också.. Men nu sover han sött med sin tulis.. Usch,går och snyter mig jämt. De är jobbigt. Imorgon kväll befinner jag mig i Uppsala. Kan vara skönt att vara i Uppsala också. Usch,skulle behöva städa alla rummen utom Willes rum. Där är de oftast inte stökigt. Vi städar efter vi har lekt där. De ser dock värre ut i vårat rum =/ Tragiskt nog. Usch,skärpning. Får ta tag i de mesta när jag kommer hem från mormor & morfar nästa vecka. Då har jag nog all tid i världen på att städa. Men vill faktiskt göra fixa och dona massor nu på en gång. Får se vad jag hinner med.. Nej,nu ska jag göra något annat. Orka plocka efter andra... De har jag slutat med nu.. Jobbigt.. Är alla killar så att dom aldrig lägger tillbaka saker,glömmer tvätten i barummet efter duschen,glömmer tvn på,musik osv? Blir tokig:) Love Jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ehj.. jag kanske kan komma till mormor nån dag.. ska du jobba då?? eller?? pusss