söndag 7 september 2008

Sex and the city!

GOOOD NAAAAATT!!!!!!
älskar verkligen sex and the city serien. kikar alltid på repriserna på vardagarna på TV3. lovely. de bästa som finns alltså. och nu har jag ÄNTLIGEN boxen som jag har väntat i årtals på som kom hem i brevlådan. snacka om läskigt om någon hade snott den. å,jag har inte börjat kikat. har varit sjuk och inte haft tid. men ska börja kolla när ja kommer hem ifrån uppsala. alltså fre kväll kanske? so fucking good. carries garderob,mirrandas jobb,samanthas sexliv,charlottes lägenhet.. jag skulle inte tacka nej iaf. vilket jävla lyx liv dom lever,vill också lyxa till de. så fint att vara en sex and the city pingla. man får drömma...ska imorgon vid ca 6,30 åka med tobbe till stan. vi ska först åka till honoms jobb och lämna tankkortet som de behöver. sen blir de nog en sväng till till gränby innan tobbe lämnar mig och wille hos min mormor & morfar i stan. syrran hörde att vi skulle vara i stan så vi kanske ska ut och ta promenad någon dag vilket jag ser fram emot. roligare att umgås och gå när man är flera. sen ska jag nog träffa emla ons tror jag? då kan nog jag. ska vi köra en cupido kanske? jag blir aldrig mätt på de stället. älskar deras lovely sallad. mamma och pappa var här idag (igår,sön) var jätte mysigt. dom hjälpte till med wille och laga god mat. wille har kört sönder sin gåstol också. hm,vi måste köpa en ny. typiskt! men sånt som händer när unga pojkar inte har körkort;) hihi,nej man kanske ska sova en stund nu innan klockan ringer. love jannice

Inga kommentarer: