måndag 22 september 2008

new day!


God morgon! Vart lite sovmorgon för både mig och William. Han vaknade vid 8 men somnade om igen den lilla rackarn och då somnade jag också om och vi sov tills min mamma väckte oss på telefon. Sen gick vi upp och åt frulle. Wille fick sin gröt som vanligt. De är soligt här så jag funderar på att ta en promenad till Morgongåva eller något. Vi får se hur de blir med den saken. Ikväll är de step-up. Hoppas Tobbe kommer ihåg de,ska ringa och påmina honom senare så han inte hittar på något annat.
hm,har tvättat en tvätt men ska ytteligare tvätta en till. Torktummlade den första tvätten. Ska nog göra de på den andra med. William har fått jättefina skor av sina morflördäldrar. ska ta kort på dom sen så ni får se. William tackar för dom och även jag. Tobbe tyckte dom var jätte fina och att dom passa till overollen. hihi.nu ska ja gå. love jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va kul att Wille fått stövlar.. :) de e bra för nu är det riktigt kallt ute.. burrr..

Jo jag visste inte heller att de va rally förens på lördag kväll, så vi fick veta de dagen innan.
De va en bil som kraschade där.. läskigt..

Pusss jessica