söndag 14 september 2008

Städat,fixat och myst!

God morgon. Vaknat 3 ggr imorse vid 5,30 då William gallskrek. Försökte stoppa om honom,vagga osv.. Men han fortsatte.. Sen vaknade jag vid 7,30 nån gång.. Samma sak och nu.. Kände på hans panna. Han var alldeles varm. Jag tror han har feber. Ska ta tempen när han vaknar. Synd att väcka ett sovande barn.. Hoppas han inte har feber iaf.. Men vi får se..


Idag blir de väl inget speciellt. Beror på om Wille har feber eller ej. Ska bara iväg till Gåvans och handla tror jag. Sen så ska jag kika lite på repriser,sex and the city boxen osv.. Älskar den.. Åååh,den är så bra.. Rekomenderar att köpa.. Sen blir de väl att hänga tvätt. La in en tvätt imorse vid 5,30 tiden också. Tog lite paus från igår. Har tvättat massor,byt sovtäcken,städat,dammat,damsugit,strykit och donat med hjälp av Vivvi och Marie. De var en överaskning med städhjälpen för jag visste inte att dom skulle hjälpa med de mer än lämna en tulis som WIlle glömde i fredags hos dom.. Han har glömt en tulis och sked hos min mormor också.. Tur att han fick en av hans älsklingstulis. Den andra är han inte såld till..


Hm,ska försöka göra en bra frulle snart. SKa bara klä på mig. SKulle behöva duscha. Men känner på mig att Wille kommer vakna snart så ja gör nog de ikväll när han har somnat.. Eller ef.m. Eller imorgon.. Nej,ska göra andra grejjer nu.. Love Jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej..
jooo ska jag föra över pengar till tobbes konto eller?? har du hans konto nr?? eller?? skicka isf på mailen..
Dina mammabyxor ska du få tillbaka, har redan lagt dem i en kasse..de va tänkt du skulle få dem när vi gick på resturang men då va inte ni med..
Vi vill jätte gärna låna williams teddybjöörm overall.. :D pusss